It's so over now ?

Skolavslutningen och efter alla år i grundskolan som man tyckt varit jobbiga är nu faktiskt helt slut.. Lite sorgligt måste jag nog ändå säga.
I kyrkan var allt typ helt perfekt, även om prästen tog lite lång tid på sig så överlevde vi alla eftersom vi fått höra jennifers fina sång som hon sjöng som fortfarande sitter på minnet liksom ? Men hallå, hur fint var det inte ?!
Ja, för att sammanfatta hela var det helt underbart att sluta även om jag tjöt en hel del, och mer än de flesta tror jag, det var nog bara jag och Carro som tjöt som jag vet inte vad, men det hör väl till liksom ?

Ska gå ner och fixa lite efterrätt till familjen eftersom pappa håller på och grillar och har sig, tradition nu efter alla år, synd att vädret inte är bättre bara k, men det kommer ju inget regn iallafall. Men jag slänger nog in bilderna efter maten så får ni ser hur denna dag varit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0