HÅLL I HATTEN !

Idag tro det eller ej tog jag årets första dopp, men hallå jag är nog inte ensam och att vara sen eftersom vädret varit piss och inte alls kul.
Jo , eftersom jag var ledig idag från jobbet så började jag och Lindell med en tidig tennismatch runt halv elva snåret , efter matchen blev det självklart en sväng till Konsum för att köpa glass :) Sen har jag ägnat i stort sett all tid åt solen, OCH jag har även börjat läsa en av alla böcker jag ska bli färdig med ;) Nej det var full rulle en sväng då vi har vatt ungefär 10 pers som faktiskt slängde oss i poolen på vår baksida så det har avrit en hälig dag , typ nu känns det iallafall att det är sommar :D & tyvärr så syns det också , för idag har jag brännt typ halva kroppen , men va fan det är ju inte varje gång , så jag är glad för de ! :D
Nej, go to go !
Take Care all tanned people i hope ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0