En sväng till Vimmerby

Kom hem från Vimmerby för en liten stund sen då syster och jag åkte dit en snabbis efter vi hade varit och styrketränat. Fick faktiskt med mig lite smått och gott hem och sen hittade vi även lite paket till en viss person som snart ska ha födelsedagskalas, guess who ;)
Nå, kanske ska fortsätta hålla koll på maten som jag varit snäll och lagat tills mamma kommer hem nu till 4, så till middag idag blire kycklingfilé med paprikasås och ris ;D yummi !

Take Care !♥

( Några av dagens fynd blev lite sommarläsning, fast en bok ska jag ge bort ;)


(Det blev även två väskor som syster och jag ska dela på:)


(Och sist men inte minst, dagens absoluta fynd , ett bälte,19:- )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0