Efter en hård arbetsdag

Efter en hård arbetsdag idag på mitt sommarjobb känns det som dom där 90 timmarna aldrig kommer att ta slut. Fie och jag kom fram till att vi ungefär kommer jobba 18 timmar på 3 dagar , men hallå, det är ju ingenting, vi kommer få jobba hela sommaren där för att få ut den lilla pissiga summan på 4050 kronor.. Aja gårdagen började inte speciellt bra iallafall, då våra arbetsledare är extremt petig på allt som ska göras och vi rensade ogräs ungefär hela dagen och blev inte ens färdiga på hälften, men ändå lyckades jag få 2 stickor och hitta masa annat irriterande runtomkring mig när vi höll på , nej tacka jag vet jag att när jag blir vuxen ska någon annan få fixa den skiten , eller att man håller efter och inte låter det växa igen på ett helt år bara för att vi sommarjobbare ska ha något att göra..

Nej, för att vara lite uppmuntrande så hade faktiskt jag och Henrik våran 2 år och ett halv års- dag igår , haha , inte för att vi firar så noga, men vi myste lite och kollade på film och åt hemma gjorde tunnbrödsrullar som var helt kanonens gott :) Så det var en absolut mysig kväll :)

Nu ska jag vila, kanske käka lite glass och simsa, var träning idag egentligen men jag stannar hemma och vårdar om mitt knä med omsorg och kärlek istället, och efter två tuffa dagar så är jag värd det :)


Take Care !


(Min asbolut favorit bild på oss, känner ni kärleken ? ♥ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0