Dessa söndagar

Söndag söndag söndag..
Gatufesten igår blev verkligen en succé alla hade trevligt och lekarna var verkligen underhållande och hela gatan liksom umgicks tillsammans ! :) Vi började ju först med brännboll då vi alltid kör föräldrarna mot barnen och tyvärr så loosade vi barn ganska mycket , men va fan skoj hade vi ju :)

Match idag klockan 6, ska inte säga att jag är redigt på topp för det , steg upp vid halv 12 (?!) vilket är väääldigt ovanligt för mig, runt 10 iallafall, hur sent det än blir, men inte idag .. Så det fick jag ju för det iallafall nu när hela jag är seg som jag vet inte vad.. Nej dags och bara ta det ännu mer lugnt, måste ju börja ladda så jag är på G om 4 timmar iallafall..

Take Care ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0