Bildspel ..

Jag har ju lovat en massa bilder liksom , och nu har jag äntligen kommit till pappas data och lagt in dem allihopa ;) Så här är typ hela min vecka i bilder ..

Kimsan tog ju studenten:


Vi hade ju båsutsmyckning på albäck:

(9A hade smurfland)


(9B hade Hultsfredfestival)


(9C hade Hawaii tema, och här får Becca äran att vara med på bild ;)


(Vi , 9D hade pensionärshem)

( Här är ugliest me, jag jobbar på att hitta en ful och rolig bild på hur jag såg ut egentligen)

Så nyss gjorde jag en förbaskat god efterrättt som vi åt efter middagen , MUMS på den !


(För alla chokladälskare , verkligen ! )

Jag fick ju också lite paket för att jag gått ut grundskolan :)


(En vit ask med rosor på, sen en ring med en krona på och sen ett armband med olika berlocker på, det var peacemärket, ett fyrklöver och en "converse"sko , allt från mamma :) all love to mami ! ♥ )


(Sen ett par sjukt roliga muffinsformar från min faster Gunilla, dom får följa med till Kalmar , kanske blir det premiärbaket i min lägenhet i dom ?)

Nu är det skolavslutningbilderna kvar , men dom kommer för sig , så speciella är dom ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0