Båsutsmyckning utan bilder .. `?

Hade båsutsmycknintg idag i skolan, liksom sista dagen med klassen i skolan och imorgon är det avslutningsdag för allt liksom? No more Albäck .. Aja, tillbaka till båsena då, vårat blev faktiskt ganska lyckat tillslut men det var mycket som inte stämde först, men det fixade vi och vårat bås skulle föreställa ett pesionärshem, albäcks pensionärhem ;) Det var faktiskt en hel kanon skoj dag , och efter ett tag levde jag mig in i den gamla tanten som jag var utklädd till, men fan vad skoj jag hade, och det tyckte tydligen dom andra också att jag var då jag blev framröstad till bäst utklädd, haha känn på den ;) Danne blev framröstad till bästutklädd bland killarna då han var bebis smurf, eftersom deras klass 9A hade smurfland, och 9C vann bland båsen då dom hade Hawaii tema, men sand och barnpooler och ett jävla dunkmusik som tyvärr överröstade våran elvismusik, lite synd, men vi hade ju liksom kul iallafall. Och eftersom jag hela tiden kände mig tvungen att mingla kunde jag liksom inte gå runt och ta kort eftersom hur många tanter har sånna moderna grejer nu för tin, men jag ska försöka få tag i lite bilder så ska jag slänga upp dom här någon dag :)

Prövade ju skolavslutningskläderna förut med, bara det hade jag hade liksom inga skor till, och bra att jag kommer på det såhär dagen innan, shit alltså, men jag får ta ett par röda klackskor så får det bli som det blir, men så jävla typiskt, det brukar liksom aldrig hända mig eftersom jag alltid planerar allt hundra år framöver, men bara för att , så gick jag jag in på skopunkten och hittade massa skor jag kunde haft till, gah, blir lite smått iriiterad. Men det får bli som det blir !

Dagens låt : Sex on fire- Kings of leon, som förövrigt också kommer till Hulstfredfestivalen i år , HALLELUJAH !

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0