Äntligen underbara sol

Äntligen har ju solen tittat fram extra mycket idag och jag har faktiskt nu passat på att gett mig ut och solat, eftersom det inte alls är att lita på när den kommer tillbaka.
Skulle ju egentligen börja första dagen på sommarjobbet men han vi ska vara hos hade varit sjuk under helgen och undrade om det gick bra att vi bytte till imorgon , vilket passade perfekt för mig då jag igår under fotbollsmatchen vi spelade fick en hård smäll mot mitt knä som har gjort att det är väldigt svullet och ömmar idag , stackars mig ju .. Men därför passade det ju utmärkt att byta dag tills imorgon och det har ju också gjort att jag har kunnat vila knät och passat på att sola och läsa tidningar :)
Fast steg faktiskt upp extra tidigt idag för att baka lite då det började bli väldigt tomt i våran frys, så nu finns det mumsiga hallonmuffins och hallongrottor , smaskens ♥

Nej, håller vädret i sig nu kanske jag kan ta och läsa alla böcker jag fått och köpt.. Så hoppas på det !

Take Care !



(Hallongrottorna blev ett expriment då äggen var slut ;)


(Mumsiga Hallonmuffins.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0