Ännu en ny vecka ..

Denna dag har verkligen varit riktigt varm , efter 6 timmars jobb på vandrarhemmet idag så drog jag hemåt med Sofie, och väl hemma möttes jag upp av två intressanta brev från linköping och vimmerby , eller dom var hyffsat intressanta , hoppas verkligen på att brevet från Kalmar kommer imorgon och att det står i att jag är antagen till deras skola, nå vi får se vad som händer. Tog ett förvånansvärts långt dopp i poolen sen faktiskt och flöt runt lite på madrassen, efter det blev det en lång stunds läsning medans kroppen soltorkade ;)

I lördags förresten så var det ju kalas för Emma som fyllde 25 år :) Och det var något enormt så kul jag hade och jag trodde för ett tag att jag aldrig skulle kunna få luft då vi körde någon "hello harry, hi harry, tell harry" grejs och pullan ofta blev psycho , och Emmas absolut roliga lekar i lag då vårat lag hamnade på delad första plats, men vi var nog bättre skulle jag tro ;) Bilder från kalaset kommer nog senare , när vädret börjar bli dåligt med andra ord ;)

nu känner jag faktiskt för att hjälpa mor med maten , ikväll blir det hemmagjorda tunnbrödsrullar,MUMS

Take Care !


( Ett ynka år sen , Jag älskar dig ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0