Halmstad igår ...

Halmstad igår var ingen höjdare , åkturen tog ungefär halva dagen och på stan fyndade jag ingenting , eller jag kunde väl ha gjort men då jag kände att det kanske är bättre att vara lite sparsam nu så fick det klia lite extra i fingrarna och plånboken blev inte tom .
Men något som var lite roligare på stan var att vi hade lyckats åka dit när det var en massa evenemang där så det fanns lite olika tält med tex maxfactor och tidningen klick! . Där fyndade vi en påse "Sofis Mode" som det låg lite tidingar i och lite make up bland annat :) Såg även härliga Sofi Farhman traska runt bland tältena :)

Blev ett stopp på Ullared också där jag fick ta och växa upp lite och köpa mina egna strumpor, så ett steg närmare vuxenlivet ;) Sen blev det även en kaffekokare med hem till lägenheten i Kalmar men den betalade mamma för , allt kan ju liksom inte hända på en och samma gång ;) Bredvid Ullared låg även en NetonNet affär där jag äntligen fick med mig en bärbar dator hem, så nu har jag en ny svart älskling  ♥

Nu ska jag nog gå och kolla till min käraste hund Kiti som vi tror har blivit sjuk, hon är helt uppsvullen i ansiktet och är inte alls lika pigg som annars , hoppas verkligen att hon snart blir bättre så vi alla slipper oroa oss :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0