Smått och gott :)

Idag är jag på hugget med att ladda in bilder på bloggen , strax kommer bilderna från garaget som jag lovade om för hur länge som helst , men snart , snart trillar dom in och ni  ska få se våra fina garage väggar :)

Förresten så köpte jag ju en fin väska på Second Hand för ett tag sedan men då jag tyckte att axelremmen var lite för kort så snyggade jag till det , och här är resultatet och väskan blev perfekt :) Me like it !♥

 

(29 kr, inte så pjåkigt va , och sen är jag ju the one and only om denna ;)


Kommentarer
Postat av: maja

Jora det är bara bra, sj? Ja det va ju det, synd.

Ah efter gymnasiet är det tänkt att jag tar mitt pick o pack men vart det blir får vi se :)

2009-07-30 @ 16:23:37
URL: http://majsans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0