La festivala ..

Jag kan ju inte direkt säga att dagen har varit lång iallafall , gick upp runt 10 tiden för att sedan vid ungefär halv 12 snåret börja mitt första pass på festivalen , så först var jag och hjärtat tvungna att hämta ut våra band och lite mer stuff :)
Aja, efter 5 snabba timmar i campingentrén så var det dags att bege oss hemmåt , och sen nu har tiden gått för jävla fort, käkade lite och sen spelade jag lite wii med kusinen som följde med hem som även ska sova över här inatt , inte varje dag vi har gäster över natten , om det inte är Henrik förstås ;)
Snart 90210 och sen natti natii för min del faktiskt , men måste ju faktiskt också berätta att årets festivalarmband är ganska snygga faktiskt , lite eld-aktiga ;) haha .
Take Care !


(Snart drar det äntligen igång  :)


(Våra (funkisarnas) armband, inte så pjåkigt tråkiga dom heller fakitiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0