JAAAAAAAA!

Jag skulle liksom bara vilja göra ett jubeltjut för hur glad jag egentligen är ! Fick hem brevet idag från Kalmar gymnasium och där det stog att fröken själv var intagen på Livsmedelsprogrammet , och tacka fan för det , för efter ha sett vilka som skulle hamnat i min klass om jag gått i vimmerby är jag ganska glad att jag inte känner endel , för vissa personer där hade jag aldrig stått ut med. Men iallafall så känns det riktigt gutt , för nu är ju allt fixat , bostad och en bra framtid , detta kommer bli kanon! :)
Men ville bara att ni skulle få veta ;) Så från och med den 27:e Augusti befinner jag mig på Jenny Nyströmsskolan och om inte där i min helt egna lägenhet ;) Lite spännande måste jag faktidkt erkänna , eller både spännande och skrämmande .
Nehe , nu måste jag gå och byta om för strax blir det en tennis match med mamma och sen ett dopp o linden :)

Take Care ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0