Home sweet home ..

Ja det är ju oftast vad man brukar säga men om jag ska vara ärlig hade jag helst viljat vara kvar i Egypten en vecka till och njuta av det vackra och varma vädret och bara bada och sola och bara låta dagarna rinna iväg i sanden.
Veckan har iallafall varit underbar och det var riktigt härligt att komma iväg någonstans och till ett ställe man aldrig varit på innan var spännande.
Under denna vecka har jag iallafall hunnit med att gå på två gudomliga massager , ack så härligt det var . Och i fredags gjorde vi en riktig heldag ute till sjöss och snorklade i röda havet och det var så jäkla fränt , att se fiskarna simma precis bredvid en och se stora stimm med alla möjliga fiskar och simma runt korallrev , nej får man chansen ska man verkligen passa på måste jag säga , det var nog den tuffaste grejen jag gjort i hela mitt liv och just bara kunna ligga och flyta där på ytan men ändå se alla dessa fiskar , det var som att simma i ett stort akvarium fast ändå inte , vi var ju liksom i ett stort öppet hav ! :)
Ja, absolut ska jag nog åka till Egypten igen 45+ i solen och 29+ i poolen var ju inte helt fel , och en hel vecka utan ett enda moln på himlen , det är vad jag kallas semester ! ♥

Förresten läste jag en (utav många) bra böcker nere på playan , så slänger in ett boktips lite senare ! :)

Och bilderna ja , haha , dom kommer lite senare dom också , när jag har letat fram all skit ur resväskan , kan ju ta ett tag ;) Nä , men dom kommer snart ! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0