gw och apelsiner

äntligen , för inte så länge sedan var det åska och dunder här med allt för nära till översvämning borta hos grannen .Så i och med det tråkiga vädret tog jag mig tid och gjorde lite frallor till kvällen så det var något som var mycket smaskens. Tror faktiskt inte att det finns något godare än när man äter lite ljummet bröd , smöret smälter och man bara njuter av att det inte är köpebröd. Eller jo , marabou choklad, det måste jag nog erkänna är godast ;)

Så nu för tillfället iallafall även om jag är mätt och go , ligger jag i sängen och smaskar på lite apelsinklyftor och kollar på ghost whispere och även spanar runt lite på bubbleroom, för just nu är det ju nästan reor överallt, så har man tur kanske man fyndar något rför en billig peng , och det tycker vi ju verkligen om . Men jag själv är så illa tvungen att hålla kvar mina pengar , får vänta tills kalmar på måndag , då kanske jag kan fynda något iallafall ;)

Nu var reklamen slut och serien fortsätter , så jag säger god natt för kvällen !

Take Care !


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja visst är den fin :) Du vill inte vara med i tävlingen och ha en chans att vinna den? :)

2009-07-30 @ 22:05:05
URL: http://miniiida.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra dag:)

2009-07-30 @ 22:13:33
URL: http://sih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0