En summering.

Ja att leva livet som en festivalare har jag verkligen inte gjort, jag har jobbat och slitit som en gris, tjänat lite extra cash i plånkan och förlorat ungefär 10 timmars sömn och sett 1 helt band på festivalen ?!
Ja, jag kan ju inte direkt säga att det har varit den roligaste festivalen alltså, inte alltför många band som jag ville se och ville jag se dom spelade dom för sent för min smak eftersom jobbet gick först och endel av banden har redan varit på metropol ?
Jag ska nog mest säga att jag är lite besviken på årets festival , vädret har också varit skit och gummistövlarna kom verkligen till andvädning och blev endel av festivaloutfiten.
Det är iallafall skönt att dessa fyra låånga dagar är över men det känns lite fel att vi liksom redan är i juli och den nyss slutade eftersom det precis brukar vara direkt när sommarlovet börjat och sen har man hela sommaren på sig , nu är det typ en månad kvar till skolan börjar bara .

Men något att se fram emot har jag ju , om en vecka idag så ligger vi förmodligen på playan i egypten och bränner fläsket :)

Men innan vi drar så ska det hända endel hemma hos oss i veckan också, pappa och jag ska nämligen "piffa" upp garageväggarna(ni ska få se hur fränt det kommer bli när vi är färdiga :) och sen imorgon drar vi iväg till Halmstad för att kolla lite på Kims skola och dagen innan vi åker så fyller min yngsta kusin Nikki 1 år :) ♥
Take Care !


(Årets i stort sett ända festival bild och KOL var den enda hela spelingen jag såg, men sjukt bra avr dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0