Datorn vill nog aldrig bli en vän med mig ? why..?!

Igår precis innan jag skulle stänga av datorn fick den för sig att mucka lite med mig , så nedåtpilen knappen lossnade, buhu , och jag som bara har haft datorn ett tag , men lite iriiterad blir man ju iallafall , man vill ju att skiten ska hålla mer än ett par veckor. Jag får iallafall ta med mig datorn ner till kalmar nu när jag åker och lämna in den , hoppas bara att det inte tar allt för lång tid..

Vädret måste jag ju erkänna är mycket bättre idag än var det var igår , men i och för sig var vädret bra på morgonen också igår och sen helt plötsligt kom allt regn , men hoppas vekrligen att det blir uppehåll idag , för ikväll blire grillat , och grillat är alltid roligast och man kan sitta ute och njuta av samt med lite bra väder iallafall ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0