Bättre lite senare än inga alls .. inte sant ? ;)

Äntligen har jag faktiskt hamnat på pappas data vilket har gjort att jag nu faktiskt har lagt in bilderna från kameran , så nu efter lite mer än en vecka så kommer bilderna från gull-emmas födelsedagsfest :)

 

(Hade min nya klänning som jag fyndade för 50 spänn från JC , well of course, jag är ett vandrade kap oftast , and i LOVE it ! ♥)


(Sötpullan var min bordskamrat som efter en stund blev mycket underhållande ;)


(Efter en stund så såg alla vid vårat bord ut så här efter som vi spelade något sjukt spel, vi döper spelet till "Harry" nu iallafall ;)


(Som jag sa .. ;)


(Fies bild av spelets nära förlorare, "psycho" ;)



(Eftersom jag mitt pucko inte insåg att batterierna i kameran nästan var slut så hann jag aldrig få något bra foto på födelsedagsbarnet , men här lyckades jag stjäla till mig ett , hoppas dagen var som du tänkt dig gummsan  ! ♥ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0