2 weeks to go !

Sista dagen på denna vecka år 2009 ;)
Haha , näe , eller jo egentligen , men det var inte det jag skulle komma fram till , om det lilla jag har att säga ens är nödvändigt ?
Jag sitter iallafall och snaskar på en härlig liten marabou chokladruta och tycker det är fruktansvärt gott ska alla veta , den där choklan kan verkligen få en på gott humör ! :)
Idag var det sista dagen på vandrarhemmet viklet känns otroligt skönt eftersom nu börjar (ÄNTLIGEN) mitt sommarlov !♥ Nu ska jag börjar göra som alla andra som inte orkat jobbat gjort under halva juni början på juli, jag ska SOVA,  vila min stackars trötta lilla kropp och huvudet därmed, sola i förbannelse så jag inte bränner mig i Egypten , för brun ska jag bli och min färg ska inte få flängas bort , eller brun lär jag bli hur eller hur eftersom det typ bara  är 50 grader där nere nu , gah , ska bli spännande och se om poolvattnet ens svalkar, men inte nog med det så börjar ju festivalveckan på Onsdag och det betyder med andra ord att mitt första arbetspass där börjar redan imorgon , så då blir det dags att hämta ut banden . Eller jag kanske får betsämma med mig själv att mitt sommarlov börjar vecka 29 istället, eftersom denna vecka ser ganska full ut den med , men men , shit happens , jag får väl vända på dygnet denna vecka för att få sova rätt , ibland måste man offra lite ju liksom ;)
Nej , dags att träna lite kanske , först blir det tennis och sen blir det en runda med pojkvännen , ska bara fixa min mp3 först så jag har lite dundermusik att springa till ;)

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0