three years is a very long time <3

Lite dålig update, jo jag vet .. Vare lite mycket nu ju , sista veckan i skolan , två prov .. Och så min och henriks 3 års dag idag ♥ Känns riktigt härligt faktiskt, att vi stått ut med varandra så jäkla länge ;)

Började iaf skoldagen med sovmorgon , sen prov och sen kom det där jävla brandlarmet , som dock var hyffsat riktigt den här gången , eller LP07 lekte visst för mycket där nere sa tomas, såå , ja vi fick stå där ute i den jävla blöta jobbiga snön .. Förstår ni nu då vilket helvete jag hade de till skolan idag ? Halt som fan ! och blött och jobbigt .. buhu ..

Henrik kommer hit ikväll iaf , då blire lite god mat , kina kanske :) Sen en bio och lite annat mys  :) Sånt tycker vi om, massa !:D

Sen måste jag ju packa också , eftersom jag ska vara hemma en hel månad sen så måste jag ju ta med mig hela garderoben hem också och all skit som jag dratt med mig , all onödigt ! Men ser fram emot att , vara hemma bara ! :)

Nej , dags mot verkligeheten .. Slutar vid 4 tin idag , sen ska jag hemmåt för att göra det mys ! :D ♥

TAke CAre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0