Sleep tight !

Dags att släcka kanske, snart iaaf , har ju redan krypit ner så det är ju ett plus i kanten, känns som om jag borde vara mer tröttare kanske , gick ju faktiskt upp rejält tidigt idag , 05.15.. Inte för att jag ska klaga , Lelle kliver visst upp 04.40 varenda vardag ? Stackarn .. Vid sånna lägen är jag glad att jag bor här nere i kalmar faktiskt.

Sov morgon imorgon med, så kan ju stanna uppe ett tag till iaf , se lite scrubs och weeds kanske, vem vet .. Fast går ju rejält länge med så vet inte om sovmorgonen jämnar ut sig , har gympa sista lektionen, så då blir det kalmars äventyrsbad med kanan och klätterväggen och bubbelpoolen , så lite i vågmaskinenn också när den är på ;d flickorna och jag ska buusa till det rejält :) Bastu på de med ! Håinpackningen och skrubbet till ansiktet är med , och en apelsin också, så det ska bli kanonen ! Ser fram emot det rejält  :)

Nej som jag sa , släcka ja .. Sov gott :) ♥
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela - ungmamma till Nova

Fin blogg du har! :D



Kika gärna in min blogg när du ändå är i farten ;)

2009-12-09 @ 11:51:47
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0