mys hos fie:)

jepp, då var det snart dags att dra sig bort mot sandgatan skulle jag tro , om jag nu har rätt ^^ minnet är ju som de är .. Är iaf iordning gjord för en hel sjuk rolig kväll hos fisan :D .. sett fram emot den i flera dagar nu :) Kan ju dock berätta att julmaten har satt sina spår, tyckte inte alls att det var kul att göra sin fin förut, för jag känner mig verkligen allt annat än fin .. Fick ett emss från Ove oxå, träning , njae, vet faktiskt inte om jag orkar eller vill.. knas jag är , här klagar jag över de ena och samtidigt över de andra . Men efter nyår blir det andra bullar , familjen engström har gjort en deal ! fram till juni då gäller de !

Nä, ska försöka hinna bläddra lite i H&Ms nya vårkatalog innan jag drar.. För gosh vad jag längtar till våren nu alltså ! eller sommar rättare sagt , sommarlov, sola ,bada ,grillat ! you name it ! Fy satans så härligt ! Men innan de så ska ju annat göras ! En termin till på jenny ska bli avklarad .. men det kommer gå fort !

Take Care !♥


(Min julklapp är faktiskt något liknande, dock lite mindre och sen är den ju inte till Andreas denna gång ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0