missad dag ?

Ja det blev ju inte världens bästa kväll igår , och dagen som hade gått så bra , så får man ett litet chocksamtal och sen ett besök av mor och far min , satt inte helt fel att dom kom på besök en sväng , men önskade ändå inte att dom kom pga orsakerna som dom var tvunga att åka hit för.

Dagen var iaf lite bättre nu ,var en lång dag fast den gick ganska fort ändå. Blev att stå i butiken i skolan och sälja våra mästerverk, alla fina grejor vi gjort , vilket gick kanon , vart ju mest gamlingar men dom är så himla härliga och trevliga så inte alls något emot att dom kommer och verkligen shoppar loss hos oss ;p Sen vart det en timmes svenska med lite filmmys och sen på gympan drog vi till Kalmars äventyrsbad som var ganska skoj, brudarna och jag hade iaf trevligt, så det blir en favorit i repris till nästa vecka :)

Fick även reda på att det var första december idag, hade totalt missat att dagen var början på någonting nära .. Det blev ju som sagt lite mycket igår.. Men julkalendern i år missade jag ju med att se , haha, brukar faktiskt inte se men ändå , fast det är ju inget som slår dom förra julkalenderna, ni vet Pelle Svanslös, Mysteriet på Greveholm och dom , they was the shit ! :)

Aja, 23 dagar kvar till julafton och bara 15 dagar kvar tills jag och min käraste har 3 års dag . Ja , tiden går jäkligt fort alltså .. Sjukt , riktigt sjukt ! Men kunde inte spenderat dom här tre åren med någon finare än han ♥

 

Nu ska tvätten iaf hängas !
Take Care !


(Synd att dom inte var lika bra som förr !)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0