Ledig och duktig ändå !

Ja idag vart det ingen skola för mig eftersom vi var och hämtade min lilla vovvsing på läckeby djursjukhus igår eftermiddag och då bestämde jag mig för att följa med hem och ta hand om den lilla stakarn ..

Har tagit det riktigt riktigt lugnt idag , en sånn där gerj som behövs ibland .. Tittat på days of our lives, haha , man får passa på när man är hemma , men ändå om man inte hinner se alla avsnitt så fattar man allt som hänt iaf , så sega är dom på att hitta på nytt.

Blev ett långt bad förut, lite ansiktsmask och hårinpackning på de , kändes jäkligt skönt efter denna kalla dag , och för att ändå berätta att innan badet gav jag mig ut på en spring tur , i skogen hade jag tänkt, dock var det för jävla mörkt för att ens se en stor jävla sten , så fick ge mig ut på gatan , bättre var inte de då det var halt som fan ! Fick ta det riktigt lugnt , men fick iaf powerwalka till eljusspåret och sen ta en runda.

Frida kom nyss också, hon ska ta och nana här inatt för imorgon drar vi familjen till Ullared för att shoppa loss ju , hoppas på att hitta lite nya grejer, några klappar ska ner i vagnen iaf :)

Nu är det nog dags att kila, Halv 8 hos mig ju ! :D
Take Care !



(Hoppas på lite folk nu bara .. !)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0