Just isn't my thing..

jag vene vad jag tycker om det här med att bo i "lägenhet" och grejer.. Har nog alltid och kommer alltid vara en sånn där tjej som ska ha eget hus .. där du bestämmer själv vilket oljud du för och vad du styr med.. ville bara säga att det är ett jävla liv där uppe med sing star och grejer , och jag har skapligt ont i huvudet .. pluggat lite idag med , längesen faktiskt, säkert 2 veckor sen , så ska inte klaga , men träligt och ha 2 prov sista veckan innan jullovet .. men smällar man får ta ju ..
Skulle tagit en löparrunda här i kvarteret var det bestämt med, bara för vi slutar tidigt på torsdagar så kände jag att jag måste ta tag i de .. men planerna ändrades , det blev en runda på stan istället med gellan , bränna lite pengar , fynda lite saker och köpa den allra sista julklappen i guess, till pappa var den med , svårast av dom alla har jag kommit underfund med.

Aja, försöker dränka min huvuvärk i min egen musik på spotify, vene hur det går .. Men ska iaf plugga lite till så jag blir färdig med skiten och kan ta helg sen .. för några läxor tänker jag inte dra med mig hem till silveralen inte .. allt sånt tråkigt får stanna här ..

Nu ska jag fortsätta med mitt fotbad och ta hand om mig själv lite , får varva med att måla naglarna och skriva lite på datan .. mihi :)

Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0