Julen 2009 is over..

ja tiden har iaf gått fort nu runt jul, julafton är över och smällt i mig god julmat har jag också hunnit med , och länsa några (") chokladbitar i aladdin asken .. men har faktiskt hunnit träna de här två dagarna nere hos kurre också, så jag tycker gott och väl jag gjort mitt:)

 

Julaftonen var ju kanoners iaf ! och ack vilken snäll flicka jag måste vatt i år, paket i mängder med mitt lilla namn på ! så det tycktes absoluts om! dock inte sista paketet i julkalendern, dasspapper, inte vad jag hade hoppats på riktigt, men som mamma sa , det skulle ju mest vara välbehövliga grejer i , och de var de absolut, allt från konservöppnare till ansiktservetter och sen de där dasspapprena .. Hade ju hoppas på något toligare faktiskt, eftersom paketet var så jävla stort.. Men de roligare kom sen under granen ! Är iaf sjukt nöjd ! Öppnat paket i flera dagar känns det som , torsdagen innan jul med flickorna, julafton (döh) , igår med min käraste  och sen imorgon med brudarna här hemma :) Ja fint ska de va !

 

Har dock inte så mycket mer att berätta, har ju inte hänt så mycket mer när man slappat framför soffan, men synd att dagarna går så jävla fort bara .. Snart börjar ju skolan liksom , fast först blire ett nytt år och sen idre ! I cant wait !

 

kan ju iaf berätta vad som innehöll klapparna under årets gran;
-One tree hill boxarna säsong 2-5
-ett smyckesträd
-muggar& te grejer (A)
-burkar
-tekanna
-muffinsformar i mängder & pepparkaksformar
-film
-presentkort
-übersött halsband med en muffins av syster :)
-skålar & sånt
-ljuslykta från orrefors
-andra ljusgrejer:)

det var kanske inte allt, men det mesta iaf skulle jag tro :) Nöjd som fasen är jag iaf !♥

Take Care!


(Kiti fick agera tomte denna jul ;)


(Morfar var ju stolt över sitt lotta engberg paket som innehöll hennes julskiva , haha, då han hatar henne tyckte vi det var ett skoj skämt, men han tyckte dock skivan var bra sen, erkännde han ;)


(De sjukt fina burkarna jag fick av mamma och pappa , gosh , im in love ! )



(Haha berget med muffinsformar , har nog så det räcker i flera år !)



(Den überfina tekannan som jag fick av hjärtat och sen de andra fina burkarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0