God Jul allesammans !

ja som ni märkt så har jag nog tagit lite julledigt här ifrån med också antar jag . skönt och bara släppa allt och göra ingenting, dagarna lyckas ju springa iväg iallafall ?!

Har iallafall gjort något nyttigt idag , var på en lång promenad med pullan , för längesen , men det är det ju med allt här hemma .. Gick iallafall upp till mormor och morfar efteråt och blev kvar där ett par timmar, inte planerat, men var ju tvungen och hjälpa mormor lite med julmaten och fixa och dona :) Blir ju julafton där imorgon , så klockan 1 äter vi vårat härliga julbord !

Tänkte iallafall mest hälsa God Jul och så :) För det blir nog inget mer inlägg imorgon iaf.. Får se när jag kommer igång igen ..

Nu ska vi bege oss ner till karlssons i backen för att ge deras julklapp ! hoppas dom blir glada :) Lite hemmagjort julgodis och praliner :)

Take Care & Merry X-mas ! ♥


(haha, skillad tomeluva jag vet , men Go Jul på er! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0