Fröken Konstapel och mitt dåliga humör .

ja den lilla tvätten jag fick ihop är nu upphängd iaf .. haha . glömd berätta en sak förut , en sak som  adrlig hade hänt i lilla silverdalen .. Näe för idag fick Mimmi ta ett snabbt litet snack med fröken konstapel .. haha . Hon stod en bit ifrån där jag bor för att kolla lite saker , och när jag skulle svänga över gatan så drog hon till med en snabb liten kommentar om att mitt cykellyse funka bra . Ja men absolut tyckte jag och drog där i från snabbt som fan , fast med lyset på denna gång .. Ja, mycket trevlig sak , or not .. Tycker dom kan vara lite snällare faktiskt, hon behövde liksom inte prata med en elak attityd .. usch .. Men mallan sa att bötern låg på 600 , får la tacka och ta emot att hon bara sa till eller att min cykel är snabb som fan , kan inte riktigt bestämma mig, men berömmen får nog räcern ^^

Dagens låt får faktiskt bli- 18 and life , Erik Grönwall.. Riktigt bra ska jag säga er ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0