från ullared till julkabaré :)

ja helgen har rullat på som vanligt här hemma och snart är det dags ännu en gång att fara ner till kalmar, dock inte förens imorgon klockan 06.18, så jag ska försöka njuta så gott det går här hemma nu..

Ja för att berätta vad som hänt under min helg kan jag ju börja med att i fredags blev det en heel lång dag i ullared, fyndade massor och även lite julklappar åkte med hem , men kan ju även berätta att herravdelningen var kanon där, massa fräscha tishor med snygga tryck och en hel del fina skjortor som även dom fick åka med hem :)

Igår blev det jobb på metropol då det var julbord där, tiden gick ganska fort faktiskt även om det mest var panshisar där, men vi fick ju lite lagom go julmat ( hemma gjord är ju absolut godast ) men denna gång fick det duga , mat vare iaf :) Och godis så man fick riktigt ont i magen , dock bara en grillad jultomte vilket jag tyckte var lite dåligt , man förknippar väl inte mintkulor med julen ? skumtomtar till max ska de va !
Fick även stänga tidigare eftersom det var typ fem pers kvar vid kvart i 1 och vi stängde egentligen vid 2 , men skönt var de , komma hem lite tidigare iaf :) Sen sov jag även hos hjärtat mitt inatt, vilket var riktigt mys :)♥

 

Idag blire dagen superlugn, ska försöka göra så lite som möjligt :D Kanske följa med på mammas sista spinningpass, vene, lovade ju faktiskt, men vet inte riktigt om det lockar med att jag kommer ha sjukt ont i röven imorgon , så vi får se helt enkelt. Nu blir det soffan för lite pääs :D

 

Take Care!

(fint ska de va ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0