FARVÄL ÅR 2009 OCH VÄLKOMMEN ÅR 2010 !

ja då vare sista dagen på år 2009 faktiskt här, vet inte om jag ska skratta eller gråta eller vad jag ska ta mig till . Ska iaf se till att jag får en sjukt bra kväll, det är en sak som är säker.

Tänkte ju dock göra en sånn där års resumé, men minnet är ju ganska taskigt , så får se om jag kommer ihåg allt. Men bilder är det dåligt med , så ni får helt enkelt bara läsa vad jag hunnit med detta år !

Fyllt 16 och påbörjat min övningskörning .
Slutat 9:an och därmed lämnat Hultsfred för gott .
Varit i egypten för första gången i mitt liv.
Hultsfred 09 har hunnits med.
Snorklat och därmed gjort det häftigaste någonsin i hela mitt liv ! Ett gott minne för livet !

Sommarjobbat med Sofie 3 veckor på vandrarhemmet
Kunnat bocka för fler ställen på min karta som jag besökt här i landet.
Liseberg med familjen
Flyttat till Kalmar och därmed tagit det största steget i mitt liv.
Träffat helt underbara personer som alltid kommer finnas varmt om mitt hjärta nu.
Åkt sjukt mycket tåg , gratis oxå .. Hoppas på mer sånt nästa år (A) !
Firat mitt tredje år med Henrik♥

Ja det var lite av det som jag hunnit med detta år , men hoppas på mer 2010 för då blire mycket nya grejer !


GOTT NYTT ÅR FOLKET !

(Egypten 2009 !♥)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hörredu.. måste bara poängtera det här med gratis tåg. Du har mig att tacka för en av dem.. hahaha . Det hoppas jag att du kommer ihåg ;) Gott nytt år lite såhär in på det nya året . hoppas vi ses snart din lille grek ;)



förresten..

icka och jag har lite planer.. så var beredd på en del tjat.. hahaha

2010-01-03 @ 14:29:11
URL: http://pijetao.blogg.se/
Postat av: Sofie

JAG TYCKER ATT DU SKULLE SKRIVIT SOMMARJOBBET MED STORA BOKSTAVET I FET STIL OCH UNDERSTRUKET!!!! för det känndes fan som om vi jobbade i hela sommaren ;) haha <3

2010-01-12 @ 10:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0