English the future of something.

Sitter på engelskan nu , lite uttråkad och lyssnar på en väldigt gammal Rihanna låt, unfaithful, haha men den är lika bra för de .. Lite knas att se henne i långt hår bara , eftersom vi måste youtuba här i skolan ju , men bättre de än ingen musik alls :o

Blir nog inte hela skoldagen idag , eller missar endast 2 lektioner skulle jag tro , 100 minuters matte och kft, i think, eftersom det nog bär av till sjukan för att hämta min lilla vovvsing med mamma och pappa .. så ska följa med dem hem och ta väl hand om min vovve.. Så sista skoldagen idag , gösigt ! Hade ju ändå bara gått imorgon också eftersom jag drar till julklappshimlen Ullared , eller först till Halmstad för att käka frulle och spana in systers lägenhet och nya place ;d Men najs ska det blir, inte träffa henne sen typ 1800-talet , näe men 1 månad sen iaf .. Börjar ta ut alla mina agritioner på dom i klassen nu så dom har nog lite svårt att stå ut med mig , så måste bråka av mig lite med kimsan ;D haha. Näe får vara snäll nu ett tag kanske .Äh vi får se helt enkelt.
Ullared ska ju bli najs iaf , synd att jag nästan är färdig med alla mina julklappar , men skulle inte tro att jag kommer undan där ifrån billigare faktiskt, hittar ju alltid något ..

Näe fan , nu borde jag göra samma gellan här bredvid . öva på lite engelska och sen dunka lite mer musik så emma får något att störa sig på :D !

Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0