cv... hultsfred .. when ?

sitter och försöker jobba på mitt CV till sommarjobben, kan ju berätta att det inte går något vidare faktiskt. Glömsk är man också.

Kom på en sak, alla dessa år man jobbat på festivalen och metro kommer nog fan ätnligen till nytta, inte bara gratis inträde utan också så har man visat att man kan ngt , tackar och bockar till ulla och bea :D !

Inser också att man borde skrivit upp bättre , i sin kalender och grejer, för det här med datum är inte heller min grej ..

Nä, ska se om man kan bli färdig idag så jag har de gjort :)
Ikväll kommer sötnosen också, längesen nu faktiskt ! saknar honom massa ♥

& imorgon blire nyår med mina flicks ! :D gash , i can't wait !:D ♥

 

Take Care !

ps.. kan ju också berätta att den där blondinen som jag skulle blive, blev mer gul.. men ska jobba på de ! får la typ låta mitt hår äta upp mammas silvershampoo sen (A)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0