Blondinen wants to come back !

Jao dagarna bara flyger iväg ju !

Gårdagen hos sofie var kanon ! Supertrevlig och massa god mat och mycket skratt :) Fina paket fick vi också :) Så sånt får vi hålla kvar och göra till en tradition tycker jag :)

Sitter iaf fortfarande i pyjamasen , inte så bra dock, fast jag har en ursäkt (A) , färgar håret till nyår iaf , eller "slingar " mammsingen fick stå ett bra tag och två förpackningar med hårfärg gick åt ! Så ni förstår hur tjockt mitt hår är , och nu bara slingade vi de ! Satsar iaf på en blondare look, ska försöka få tillbaka min gamla hårfärg , tycker nog att håret fått vila tillräckligt nu från färgning och nu saknar jag den , vill ha tillbaka den till sommar helst ! Så får se vad momy kan göra ;D

Har också skickat efter lite goa vårkläder från H&M , massa fina fanns de ju ! & mamma som är så¨snäll och betalar (A) thihi :) då får man passa på ^^♥

Nej, dags att skölja ur färgen strax och hoppas på ett bra resultat !

Idag har jag förövrigt en hel del planer :) Först blire vimseby med daddy , sen nyårs handla med brudarna och ikv ska vi fröska dra ner och träna , de som pullan och jag blev sugna på klockan halv 12 igår kväll ;) haha ! Ja men vi har ju faktiskt lov :)

Nyår snart ju med ! Fatta vad jag längtar , kommer bli kanon !:)

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0