Bildregn ..

ja som ni har märkt själva har har det varit ganska stor bloggtorka här , men har hunnit med ganska mycket annat faktiskt, dock inte orkat skriva om de .. Men inte mycket att göra åt , ska slänga in ett litet bild regn istället på vad som här hänt .. Har iallafall Jullov nu ju , det uppskattas! Och kan ju berätta att jag nästan tycker fejjan är roligare än bloggen nu .. Ja sånt som går upp och ned .. Vi får se !

Take Care!


(Vi hann med en go liten tur till Ullared & Halmstad)


(Påbörjat inslagningen av alla dessa julklappar, detta året kör vi old style ! )


(Hunnit baka fudge..


(..& ett par jävligt goda brända mandlar om jag får säga det själv !)


(Även haft jultema i skolan , då fick vi baka ett pepparkakshus var , ganska nöjd med ett VG+)


(Även hunnit slå in ett riktigt roligt paket till Morfar ! Lotta är verkligen inte hans idol ;D )


(Vi har också hunnit få upp och pyntat granen )


(Även hunnit med en sväng till Mariannelunds karamellkokeri för lite julklappsköp !)


( & påbörjat våran paketkalender !)


(Sedan hann jag ju med en tidigt julafton med mina flickor som jag sent ska glömma !)

Thats it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0