Tv:n är ett vardagsnöje

Allergin börjar soöka lite med mig nu , and i'm not happy about it !
Idag förörvrigt kommer bli en lugn dag , ska vara med hjärtat lite och umgås för sen ses vi inte förens på fredag (yeah , i know, massa dagar emellan ju ;) hihi ) men men , på fredag blir det iallafall Kalmar för oss och då ska vi bo in min lägenhet lite , jag ser faktiskt fram emot det :)

Nej , om jag ska fortsätta mitt vardagsnöje framför tv , och ni ska bara veta hur många program jag ser om dagen ;) Det är liksom som ett litet schema, och det passar perfekt ihop, för alla program slutar/börjar ganska nära varandra , good huh :)
Nu blir det iallafall mer Tori & Dean : Inn Love och sen blir det Living Lohan , måste nog också erkänna att Ali's låt är faktiskt ganska bra för en fjortonåring, men men , har man pengar så kan man nog trolla fram allt skulle jag kunna tro , eller trolla och trolla , betala för det menar jag ..

Imorgon blir det iallafall som alla andra dagar först ut är Rachel Ray följt av Våra bästa år sedan blire Wildfire och efter det Sjunde Himlen , haha nu vet ni  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0