Torsdagstennis och lite löpning

Idag känner jag att jag har varit ganska duktig faktiskt eftersom jag har skippat tv:n ganska mycket , eller visst blev det alla mina morgonprogram men sen så ggav jag mig ut med Lindell och spelade tennis i 2 timmar ungefär och efter det tog jag en runda runt elljuspåret, rundan runt spåret får stå för kvällens träning då jag missar den när jag ska på något veteran grejs med pappa och sen kolla på hjärtat när han spelar fotboll, eller vi får se hur långvarit det blir eftersom det regnar just nu , men det är ju ett par timmar kvar till matchen.

Imorgon lutar det också mot att det blir en golf runda med pappa vid 7 snåret på morgonen, och ja ni läste rätt, 7 på morgonen ! Sen mot 5 tiden tar jag och Henrik tåget ner mot Kalmar för att stanna till Tisdag kanske, så vi får se om det blir något bloggande i kalmar eftersom jag inte vet om internet är fixat , vi får se helt enkelt.
Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0