Onsdag :)

Idag på morgonen begav jag ju mig till Hultsfred för att åka och klippa mig och eftersom alla andra jobbar nu så fick jag be min snälla mormor att köra , men hon hade själv lite ärenden att göra där , så vi slog två flugor i en smäll och var i lite affärer:)

Gårdagens match förresten gick prima fisken , då vi vann med 5-0 , fast egentligen borde det kanske blivit något mer mål , men 5-0 får duga bra :)

Förresten ja , idag har ju typ alla börjat skolan , till och med pojkvännen :( Så nu kommer jag få sitta själv hemma i en vecka och lulla lite , men jag har ju tv:n som gör mig sälle fram till klockan 1 varje dag iallafall ;) hihi .
Take Care !


(Gjorde så gott jag kunde , men skulle visa de fina lockarna som Maria gjorde på mig , men de syns visst inge vidare , så ni får helt enkelt föreställa er dem ;) haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0