Nybliven LP-elev !

Antar att det är dags för ett inlägg här nu ? Ja som ni kanske förstår så har jag haft lite jobbigt och tufft den senaste veckan men tack vare klassen och linjen på gymnasiet så fungerar det faktiskt , jag har ju något att stanna för istället för att tänka jag vill hem , jag vill hem ..

Nä , har precis smällt i mig en väldigt sen middag iallafall , ja när man inte orkar blir det sen middag , men nu är jag mätt och belåten så sitter och kollar lite på Miami Ink och funderar på när jag ska ta hand om disken som jag lyckades få fram.

Ja som sagt, skolan går iallafall kanonens, idag blev det lite träning på olika bakgrejer , så idag blev det att baka frallor som vi fick med oss hem och sen fick vi öva på att göra marsipan rosor , inte världens lättaste grej , men jag är sjukt nöjd över mitt reslutat :)

Take Care ! ♥


( Inte så dumma va , den till höger blev den första och den till vänster var den andra , medfödd talang , tror ni inte det ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0