Nu blir det tv och ikväll blir det Kalmar

Kom precis hem från golf rundan med Kim och Pappa . Mycket trevligt var det måste jag säga , även om jag började med att mest skjuta grästuvor så gick det ganska bra sen mot slutet , så skoj var det iallafall. Måste ju också berätta att jag faktiskt orkade stiga upp 6.00 , oh yes, 6.00 för att åka ut och spela golf, ja ibland är man allt lustig och orkar mer än andra dagar men man har väl sovit på sig massa timmar nu under sommarlovet så det var faktiskt inte så farligt .

Nu sitter jag iallafall och gör mitt förmiddagsnöje, TV fram till klockan 1, men har man inget annat för sig så är det ju lite tidsfördriv iallafall, fast ska hinna med och packa ner lite saker som ska med till Kalmar ikväll och sen så har jag lite och
städa, så lite finns det ju iallafall för mig att dra ut på tiden med.
Får se om det blir något bloggande i helgen , om jag har tid och om internet funkar kanske jag slänger in något inlägg , det blir en överrasking helt enkelt ;)
Take Care så länge , ha en bra helg ! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0