Mys med mammsen :)

Kom nyss hem från Vimmerby efter har varit och gått där på stan en sväng med Henrik och Mamma , mycket trevligt :)

Nu sitter jag förövrigt och ser på Bones (eller just nu är det reklam men men) och sedan gör jag lite fotbad med sopa i vattnet , mycket behövligt efter alla blåsor som jag fick när jag och Henrik var i Kalmar och vandrade runt , sen fick jag en jäkel precis under foten , shit, den gör inte lite ont alltså, men nu är jag inne på andra dagen då fotbadets görs så snart ska dom nog vara fina igen ;)

Ikväll blir det mys med Mamma , så vi slår på stort med god middag och allt , alltid lika trevligt :) Får hoppas att Kim och Pappa har lika trevligt dom nere i Halmstad , men skulle gissa på att dom åt Donkan nyss så dom håller sig nog på det ^^

Ha en trevlig Onsdagskväll , för det ska jag iallafall ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0