Mixed up feelings

Sitter här och ska erkänna att jag är lite ledsen , den här veckan (helt utan förvarning) har Wildfire försvunnit från min morgontv grejs och nu istället har dom satt in alla möjliga program , igår var det nått skräp och idag är det Grey's Anatomy, fast i och för sig är inte Grey's så dåligt , men har redan sett alla programmen , så tycker det är lite dålig stil att dom tog bort Wildfire :(

Aja , jag överlever väl så vill säga , snart får jag ge upp alla tv-serier som går på morgonen då jag antar att jag själv sitter vid skolbänken vid den tiden .
Idag har jag inte för mycket för mig annars , ikväll ska jag spela match mot Västervik i Vena och sen så finns det faktiskt inte mer planerat .

Imorgon finns det både lite roliga och tråkiga saker , ska klippa mig på morgonen (vilket är det roliga) och sen drar systeryster till Halmstad för att börja plugga , vilket är kul för henne , men inte så kul fär mamma och pappa kanske ;) haha nää , nu var jag dum , men jag kommer ju själv inte heller vara hemma på vardagarna och då lär vi ju ses på helgerna när vi båda två kommer hem , så egentligen är det ju faktiskt inte så illa som jag tänkt först :p

Nähe , snart börjar Sjunde Himlen så bäst jag bänkar mig vid tv:n ;)
Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0