Måndagkväll

Just nu gör jag en förbjuden vana vilket är att jag har dragit med mig datorn till sängen , och det är något jag inte borde göra eftersom sist så lossnade knappen från min dator här , men nu är ju fanskapet redan borta, så jag antar att det inte gör någonting då..

Försöker hitta lite saker på Jenny Nyströms hemsida då jag känner att det kanske vore bra om jag kanske var väl förberred , men sidan är i stort sett skit för det finns inga Scheman om när var hur alt som står är aulan 8.00 den 27 , ja det är väl bara att ge sig dit .

Nu ska jag ta och fortsätta kolla på Gossip Girl och sedan njuta lite extra av att jag som fortfarande har sommarlov får sovmorgon imorgon då de flesta av folket i min ålder börjar skolan här , usch vad sommarlovet har gått snabbt faktiskt , riktigt snabbt . Men nu är det väl bara att gilla läget .
Sov gott , Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0