Saturday baby !

Igår kväll stog det en fotbollsmatch på mitt schema som jag själv inte var så värst förtjust i , det kan lagkamraterna själva instämma. Men men , jag tog det med en nypa salt och matchen gick ganska bra , vi vann iallfall med 3-1 mot Gullringen, vilket kändes skönt , men jag vet att jag kunde gjort ett bättre jobb , därför så har jag nu bestämt mig för att gå på träningarna , eller iallfall de flesta av dem ;)

Idag så är det ju faktiskt inte lika mycket sol som det var igår , men just idag har vi iallafall tagit bort pooltäcket från poolen så det blir nog ett och annat dopp mot eftermiddagen :) Härligt och svalka av sig lite , och sen måste jag nog tyvärr säga att det blir nog årets sista utomhusdopp i poolen iallafall, hoppas på mer sol nästa sommar ! ♥

Ikväll blir det mys och film och massa gott med pojkvännen , me like :) ♥
Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0