Hoppas på en solig lördag ...

Igår blev det tyvärr regn igen och hur kul börjar det bli nu ? Liksom nu är det sista veckorna på sommarlovet och allt vi får är regn ? Nej , usch för svensk sommar , den är inte alls rolig längre . Men som tur var hade vi lite uppehåll så när jag agerade grillmeister så klarade jag mig undan regnet iallafall :)  Till maten igår hade min käraste även varit och hyrt en film , så till mumset så kollade vi på "Vi hade iallafall tur med vädret igen" . Jag har nog aldrig varit ett riktigt fan av svenska filmer, men vissa stunder var den faktiskt ganska bra trots allt.

Idag är det ännu en lördag som kommer sakta gå förbi , fast lite har jag ändå och styra med , ska packa ihop allt det sista som ska med till Kalmar imorgon och sen så ska jag bara ta det lugnt, sånt som behövs ibland :)
Nej , nu ska jag gå och fixa mig och börja med mitt plock och pill :)

Ha en bra lördag allesammans :)
Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0