Hjärnsläpp?

Just nu är det jag som står för matlagningen här hemma , som strax måste vara färdig då mamma kommer hem ^^ haha , ser vi vilka krav jag måste leva efter , stackars mig ju ;)

Har funderat mycket på att om vecka så börjar även jag skolan och jag är lita blandat fit for fight och ändå redigt nervös .. Men jag tror det kommer bli kanonens iallafall , shit vad jag kommer få baka ;) haha .

Ikväll blir det som planerat iallafall , så dte blir en tripp till virserum för att titta på derbyt mot Hebe och det blir mormor som kör (igen^^) eftersom mina päron själva inte vill kolla , men morfar ville ändå åka , men Marica ska nu också följa med , kan ju vara kul med lite ungdomligt sällskap ^^

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0