vi speedar upp farten..

 
 

(kände för att slänge in lite egos, ibland måste man ju (A) )



äntligen hemma från första skoldagen på typ 2 veckor.. Har kännts jävligt gutt med lov men det är faktiskt lite skönt att vara tillbaka i skolan eftersom det är typ bara 7 veckor kvar så får man ju passa på att vara där den sista tiden nu ju :O ..
Nu så sitter jag och ska ta och ändra mina gymnasieval så jag får det gjort innan det stängs ner och sen så ska jag ta och plugga lite engelska till provet som är imorgon och sen blir det att gå och kolla på när a-laget spelar match med tilla :)  Mamma har även varit snäll åt mig och fixat ett par byxor som har varit lite förstora och en förstor jeansjacka som jag hittade på rean i höstas som kommer perfetkt till anvädning nu, lite annorlunda, men det tycker jag om ;)

take care !

Kommentarer
Postat av: Anonym

o vad trevlig att du har skaffat dig en blogg

får jag ta o läsa om vad som händer hos dig

kram marielle =)

2009-04-20 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0