Valborg ?

Sista dagen i april och valborg är nu här ju ..
Och lyckliga som vi alla har varit över hur solen och värmen har kommit till oss ska det nu förstöra vårat valborgsfirande ?
Elakt skit det där, tycker jag iaf ! Förra året blev det ingen brasa för att bron över till andra sidan där brasan alltid är i SIlverdalen var för rutten och allt vad det nu var , men den rustade dom trevliga gubbarna här omkring upp så nu har vi fått en ny och fin bro, men nu ska det bli för torrt också och då ska det förstöra allt .. usch säger jag bara :/
Nej ikväll får det väl blir en lugn kväll, får gå och kolla när hjärtat mitt har match och sedan får vi väl bara mysa och ro om varandra.. För imorgon blir det en lång dag och eftersom vi är lediga ¨då ska jag sova utav bara den och sen blir det match mot gullringen för att senare på natten dra mot Deutschland ..

Puss&Krams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0