sunny sunny day :)

systers dator fick stå för bilden då det blev en på familjens vovve Kiti !:)

such a beautiful day :)
dagen har rullat på ganska bra, var med mammsen och handlade på morgonen då vi sedan svängde förbi och kollade i en second hand affär där jag hittade en sån über söt väska, men velig som jag är så slog jag inte till och köpte den, men
får se om jag kanske köper den lite senare eftersom den var ju verkligen inte dyr om jag får säga så ;)
Fick ju även min allergi spruta, den sved(!), men nu har jag ju iallafall tagit den så får hoppas på att den hjälper nu bara , så ska jag gå runt med mitt söta lilla plåster på armen, eftersom i år fick jag välja, så det blev armen istället för skinkan ;)
Blev en sväng direkt sen till Vimmerby för att göra daddy sälle och kollade även på vad Kim hade tänkt köpa som studentklänning, men finare måste jag ju säga att det faktiskt finns, bara lite dåligt med sådana klänningar nu faktiskt :/
Ikväll blire att jobba åt Icka mfl. på metro med Marica & Malin bla. blir nog skoj, och får verkligen önska dem lycka till eftersom det är ett projektarbete eller något som dom gör :)
Nej, får se om jag hinner slänga in något mer inlägg innan jag drar eftersom jag måste styra upp kvällens smaskigheter som blir potatissallad & revben, yumi !

take care ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0