Sunny day !

Vilken härlig sol det är ute idag , måste jag faktiskt säga att det tycker jag riktigt mycket om .
Idag är det som sagt match i Vena mot Rödsle och efter det så blir det typ hem och käka bara och mot Metropol för att jobba. Känns som att dagen kommer gå ganska trögt eftersom när jag vaknade var hela kroppen slut och jag kände mig lite hängig, men får se om det blri lite bättre senare kanske, får hoppas jag får lite energi iallafall så jag blir pepp till matchen ju , vila för jag göra på metro ;)
Mormor kom även förbi en liten sväng med min 9 månader gammal kusin, Nikki , och stackarn har haft vattenkoppor , så hon var inte heller på topphumör, men lika söt för det faktiskt, synd att jag inte har tid att gå bort och leka lite med henne om dagarna, tiden går ju så ruskigt fort och hon blir ju bara större och större :/
Well, that's it for today i guess.  
Förresten , jag jobbar på att syster ska be en kompis fixa min blogg, hoppas bara hon ber henne innan hon drar , annars får ni stå ut med denna tråkiga bakrund ett tag till ;)
Nu ska jag ut och njuta av solen iaf ! :)

Take Care !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0