roligare samtal !

Jag måste bara fråga om det är någon som tycker om när det ringer hemma ?
Här är det iallafall inte så, ringer det så redigt väntar man på att den andra familjemedlemmen ska svara och den andra gör precis likadant vilket gör att den som ringer oftast hinner lägga på innan någon av oss lyfter på luren, men vi brukar oftast vara påväg till telefonen då också, är det inte typiskt ?
När jag var liten kan jag ju säga att jag älskade att prata i telefon, jag kunde prata i flera timmar bara för att driva lite tid liksom, bara ringa till folk för ingenting ? Nu är det tyvärr tvärtom, jag skickar hellre ett SMS hoppas att den andra nissen ska svara annars ger jag fan i att , eftersom jag inte liksom orkar ringa ..
Jag funderade på om det kanske skulle vara lite roligare eller liksom typ att folk tog sig till telefonen om inte alla hade en vanlig svenssonlur eller en bärbar ( även om man kan ta med sig dom överallt med så svarar ingen fortfarande hos oss ? lustigt alltså !) men just då kanske vi skulle typ sitta mer i telefonen eller iallafall svara om någon ringer, om inte telefonen såg så tråkig ut . Hittade lite roligare telefoner på en sida som hette roligaprylar och lite annat smått & gott faktiskt, men just telefonerna var lite roliga. Och telefonerna kostar bara 299 kronor, det kan det vara värt tycker jag att göra vardagen lite roligare sådär. Sen kom jag på att jag har sett den där hamburgetelefonen någonstans, vet bara inte vart ?

      
 
( tänk vad kul det skulle vara och svara i telefonen nu då !)

Kommentarer
Postat av: Marielle :)

haha jag har en sån där sko telefon;)

2009-04-30 @ 18:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0